sobota 31. srpna 2013

Mé srpnové objevy, na které se těším...

Tenhle měsíc? Do háje s ním. Příbuzní si z našeho baráku dělali hotel, takže možností ke čtení bylo jen pomálu (i když ona se nějaká ta výmluva vždycky najde). Ani jsem tentokrát neměla tolik energie hledat nějaký nový poklady. A to i přes to, že na GR probíhala v jedný z mých skupin (jo ta MM) oslava čtyř let od jejího založení. Pořádaly se různý soutěže o hromadu knih (stovky, lidi! stovky!) - ať už to byly sudoku nebo pexesa s obálkama, rozpoznávání knih podle morfovaných obálek nebo popisů dějů, křížovky s MM titulama a kopa dalších soutěží a her na každej den po celej jeden tejden. Příležitostí objevit něco novýho bylo spousta - jen ta plejáda všelijakých obálek mě měla nadchnout a probudit ve mně zápal vyhledat si je na GR. Jenže energie byla nulová, takže si to zadám za úkol na příště.

Už jsem si říkala, že tenhle měsíc žádný objevy nebudou, ale pak jeden přišel až přímo ke mně v podobě emailu a od tý doby nemůžu myslet na nic jinýho. Takže srpen sice nepřekypuje kvantitou, ale kvalitou pro mě bourá všechny žebříčky! Plus se jeden nečekaně objevil teď před chvilkou. Huh, zázraky se fakt dějou.

Červenec jsem skončila se 103 knihama na seznamu a s o jednou víc se posouvám do dalšího měsíce.


Spook Squad - Jordan Castillo Price

MM, crime, paranormal, série

Aaah, na tohle jsem se už tak dlouho těšila! Sedmej díl mý oblíbený PsyCop série. Pravidelně od autorky pobírám její newslettery, takže když jsem jedno ráno ospale popadla mobil, abych si přečetla poštu, málem jsem zase odpadla, když jsem si přečetla, co tam stálo. Po víc jak dvou letech jsem se konečně dočkala pokračování!

Bohužel, když jsem si nadšeně četla shrnutí, došlo mi, že si spoustu detailů už nepamatuju. Takže... čas na re-reading! Ale omg, nevím, jestli tak dlouho vydržím čekat. Spook Squad na mě už svůdně pokukuje z kindlu. Navíc jsem už viděla recenzi na jednom MM blogu, co sleduju, a tam tomu dali 5+ (ne, normálně takový hodnocení lehkovážně nerozdávají). Takže mám slíbenou jízdu.

Bože, nedopusť prosím, ať jsem zklamaná. Ať nejsem zklamaná. Ať nejsem zklamaná. Prosím, ať nejsem zklamaná! Těším se víc jak malá holka na vánoce :D

Edit: přečteno a tušila jsem, že se nemám modlit, když jsem ateista. Rozhodně to nesplnilo očekávání, bylo to příliš chaotický, přeplácaný a přitom průhledný. Aspoň že Vic byl stále Vic :)

Aftermath - Cara Dee

MM, dark

Pro tuhle knihu jsem musela vytvořit novej štítek :D Jsem asi úchyl, jetá nebo narušená, ale fascinujou mě temný (ne hororový, na to ještě teprve musím narazit) a vyšinutý témata. To, jak se někdo vypořádává s něčím nemyslitelným a zlomovým v životě. Jako v týhle knize - únos a pět měsíců mučení. A o tom, co bylo pak.

Hmmm... co na to říct? Jsem prostě zvědavá. Možná budu znechucená, možná to nebude ani trochu to, co bych chtěla, ale Jsem. Prostě. Zvědavá!

Edit: přečteno a zvědavost ukojena. Bohužel mi bylo spíš řečeno, co se stalo, než aby mi bylo umožněno to s hlavníma hrdinama prožít.

Žádné komentáře:

Okomentovat